2013. december 29., vasárnap

My Christmas this year ♕



Elöször is, az idei karácsony volt az egyik legszebb és egyben legszomorúbb is.
De szerencsére csak a pozitív dolgokra koncentráltunk.

Sajnos rengeteget kell tanuljak a vizsgáimra is, így ez sok időm elveszi a blogírástól, de most megpróbálok értelmes posztot összehozni.^^ Néhány ajándékom mutatom meg (。・ω・。)♪ 
Idén karácsonykor jó sok meglepetésben volt részem, annyira örülök 
hogy ilyen szeretteim vannak ♡
Na de inkább mutatom a képeket, yeeyy~  (*^ω^*)

 Ezt az Angelic Pretty - Heart Ladder Pochette táskát ZombieYanostól kaptam 
:゚。+━ヾ((○*´∀`*))ノ゙━+。゚: 
Annyira meglepődtem mikor kibontottam :D Olyan széép~


 Nemsokkal később megjött drága Asukachan csomagja is japánból. ゜+・(о´▽`о)゜+・
Mindig olyan cukiságokat küld :3 Most kaptam egy nagyon édes Rilakkuma minidobozt, Schedule book-ot, cuki pihe-puha kesztyűkét, éséés *__* egy őzike gallért is ! ! Awww...♡



 23.-án találkoztunk Alizzal is kicsit karácsonyozni és megint csak hatalmas meglepetésben volt részem, totál nem gondoltam volna hogy ilyet kapok, 
én már csak azzal is megelégszem ha szeretnek az emberek, de ez wuhuhu ♡ 
Cuki tollacskát, unikornis körömlakkokat, ésésés egy  
Angelic Pretty - Star Night gyűrűt kaptam *___* ☆ és megjegyezte a Drága a cuki holdas-csillagos szatyit is amit még együtt néztünk (^-^) Nagyon sokat jelent nekem *^*

Páromtól is agggwwggwjjejrkk*-j ajándékokat kaptam (-*x*-), nincs minden a képen, de naagyon örültem az összes ajándéknak. .:*・゜☆
Rilakkuma párna már régóta vágyam volt, és kaptam egyet *__*, Rilakkuma 2014-es asztali naptárat és csokoládé tükröt is, és! A hatalmas wishlistes gyűrűm, az AP- Melty Moon gyűrűt (*≧∇≦)。+゚☆゚+。+:*


A családomtól pénzt kaptam az álomruháim egyikére. 
Remélem hamar sikerül vásárolni is belőle :D Meg egyéb kis/nagy dolgokat, de mindent nem volt időm fotózni. ^^"
 Nagyon-nagyon szépen köszönöm itt is, hogy így gondoltatok rám, nagyon sokat jelent nekem, hiszen nekem már az is elég lett volna, hogy velem vagytok, de minden ajándék nagyon jól esett a szívemnek ♡


Remélem a Ti Karácsonyotok is nagyon szép volt, és sok szeretetet kaptatok ! 。・:*:・゚’☆

Bye-bye,
Bogichan



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése