2013. december 23., hétfő

Karácsonyi Lolita meet ♥


Végre elmondhatom, részt vettem életem első lolita meetjén (2013.12.15.) (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
A Secret Santa meet-en voltam, sajnos én most nem secret santáztam, majd jövőre mindenképpen (*≧▽≦)
Először is, megbeszéltük ZombieYanossal hogy együtt készülődünk, hogy nekem is egyszerűbb legyen. ^w^ ♥ Az odajutásom kicsit nehéznek tűnt, de végül megoldottuk. Nagyon jó volt Zombieyanosnál lenni *--* Az egész lakás nagyon cuki, de főleg a szobája. És a cicát is nagyon megszerettem, aki olyan volt mint egy felhő. Annyira puhiiii aww (๑>ᴗ<๑)

 Nagyon jól éreztem magam, kicsit később jött Zsuzsi is *-*. A készülődés is 'viszonylag' (hehe..műszempilla x3) jól ment, majd ebédeltünk♥ (naagyon fini volt *w*) és végül elindultunk a meetre :D Az Aranymúzeum teázójában voltunk. Jóságosnak indult az egész, kicsit féltem mint mindig, de igazából nem kellett volna, mert mindenki nagyon aranyos volt ^^ Rendeltünk kis süteményt innivalóval, én Tatint rendeltem és Maracujás limonádét. :3

 Finom volt minden. Nem igazán tudtam hozzászólni a beszélgetésekhez körülöttem ezért egy kis idő után oda ültem Petráékhoz♥ Nagyon cukik voltak *-* utánna a lányok készítettek pár képet, és rólunk is, ugyhogy meg is mutatom ^^
Petrával twinneltünk a sugaryban♥ (*^o^)人(^o^*) nagyon cuki voltál ! !

Sok kép sajnos nem készült, de nem baj, a lényeg az élmény volt :D  Még a vége felé játszottunk kicsit, kérdésekre kellett válaszolgatni, majd beledobni egy dobozba és akiét kihúztuk fel kellett olvasni, és kitalálni ki írta. ^^ Aranyos játék volt. :3
Megkaptam a gyönyörűűűséges végtelenül tökéletességes karácsonyi ajándékomat is Zombieyanostól♥ (akkor még nemtudtam mi az, de aww..majd a karácsonyi ajándékos posztban megmutatom ^^)
Ezek után nemsokkal kezdtek hazamenni az emberek, végül mi is indultunk, s miután hazaértünk (zombieyanoshoz ^^) készülődhettem vissza, közben Kriszti bontogatta az ajándékait, beszélgettünk még, majd mennem kellett.
Miután hazaértünk Apával, kibontottam az ajándékot és aaaa...annyira de annyira széép *-* (hihi, váratlak benneteket kicsit még a megmutatásával o..o) Már sokszor megköszöntem, de most is, nagyon szépen köszönöm ♥

Ennyi lett volna, gyors kis posztnak szántam, de mivel ez volt az első lolimeet ahol voltam, így kicsit többet írtam ^^ Holnap megyek pestre megint, szóval nagy készülődésben vagyok. :)

Mindenkinek Szeretettel és sooook Boldogsággal teli ünnepeket kívánok (☆^O^☆)
Bogichan
 

2 megjegyzés: