2013. július 9., kedd

Új fejléc + név ♕


Sziasztok Pillecukrocskák~

Végre, új fejlécet kapott a blog. Első nekifutásra nehéznek tűnt, de hamar kész lettem vele. 
\(^O^)/ A neven is változtattam kicsit, az Unicorn's Power név mellett döntöttem. 
A fejléc története nem nagy ügy, már rég szerettem volna egy saját fejlécet a blognak. Meg is mutatom a kiindulási verziót :D


Kis csúnyácska szkennelős kép. (az s betűt elfelejtettem az unicorn mögé írni, ezért van más helyen. Úgyis photoshopban átraktam a jó helyre. :D kicsit vicces így :3) 
Szerettem volna ha a felirat és az unikornis fejének sziluettje galaxis mintából jönne ki, és hát a végeredmény ez lett:



Nos, ezzel a blog sablonnal is megelégszem egy időre, de ha nem bírok magammal úgyis választok másikat ;) Majd még jelentkezem, addig is további szép nyári napokat~

Bogiちゃん







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése